Virtuális Recepciós – Ne veszíts több ügyfelet a nem fogadott hívások miatt!

Amíg a konkurenciád a telefont nyomkodja, te már a következő ügyfeleden dolgozol. Szerezz szuperképességet a vállalkozásodnak! A Virtuális Recepciós egy mesterséges intelligencia, ami sosem alszik, és egyetlen érdeklődőt sem hagy elveszni. Ez nem a jövő. Ez a jelen.

A Virtuális Recepciós felveszi a telefont, kezeli az időpontfoglalást, válaszol a kérdésekre, amíg te a munkáddal foglalkozol. Egy digitális diszpécser, egy telefonos asszisztens, aki nem betegszik meg, nem megy szabadságra nem megy ki cigiszünetre, nem panaszkodik, nincs rossz napja, mindig barátságos és kedves az ügyfeleiddel, nem késik el a munkából, sőt még csak nem is alszik, csak dolgozik éjjel és nappal. Egymaga három ember munkáját is elvégzi.

Minden nem fogadott hívás pénz, amit az asztalon hagysz.

Legyünk őszinték. Te a szakmádhoz értesz, nem a telefonközpont kezeléséhez. Minden egyes alkalommal, amikor megcsörren a telefon, választanod kell:

  • Félbehagyod a munkát, amivel pénzt keresel, hogy felvegyél egy hívást, ami talán csak egy egyszerű kérdés az árakról. Ezzel időt és fókuszt veszítesz.
  • Hagyod csörögni, és reménykedsz, hogy a potenciális ügyfél nem hívja fel azonnal a konkurenciát. Ezzel bevételt és ügyfelet veszítesz.

Ez egy vesztes-vesztes játszma, amit nap mint nap eljátszol. De mi lenne, ha többé nem kellene választanod?

Adj a cégednek egy 0-24 órás, profi recepcióst. Egy ember bérének a töredékéért.

Képzeld el, hogy a telefonod csak akkor szólal meg, ha már egy leegyeztetett időpontról vagy egy fontos, szűrt információról van szó. A Virtuális Recepciós nem egy egyszerű üzenetrögzítő. Ez egy mesterséges intelligencia alapú asszisztens, ami valós időben beszélget az ügyfeleiddel a weboldaladon keresztül, mintha csak egy profi recepciós tenné, aki már évek óta neked dolgozik.

  • Azonnal időpontot egyeztet a naptáraddal szinkronizálva.
  • Megválaszolja a gyakori kérdéseket az árakról, nyitvatartásról, szolgáltatásokról.
  • Felveszi a hibabejelentéseket és a visszahívási kéréseket, majd azonnal elküldi neked az összes infót.

A te feladatod? Csak annyi, hogy a munkádra koncentrálsz és figyeled, ahogy a naptárad magától megtelik.

Elgondolkodtál már egy telefonos asszisztens felvételén? Jöhet a matek!

TételEmberi Munkatárs (havi költség)Virtuális Recepciós (havi költség)
Munkabér (nettó 300.000 Ft):kb. 510.000 Ft (bruttó bér + szocho: hívás mennyiségtől függetlenül)kb. 80.000 Ft/hó-tól (hívás mennyiségtől függően)
Szabadság, betegszabadság:Változó, de garantáltan van0 Ft (sosem beteg, sosem megy nyaralni)
Munkaidő:Napi 8 óra, hétfőtől péntekigNapi 24 óra, a hét minden napján
Betanítási idő:Hetek vagy hónapok0 perc (azonnal munkára kész)
Összesen (kb.):~ 510.000 Ft + kieső munkaórák~ 80.000 Ft-tól

A Virtuális Recepciós nem kér fizetésemelést, nem késik, és a leglehetetlenebb időpontban érkező ügyfelet is a legmagasabb profizmussal szolgálja ki. Ez nem kiadás, hanem a legokosabb befektetés, amit idén a cégedért tehetsz.

A jövő munkatársa azonnal munkára kész

1. LÉPÉS: STRATÉGIA. Feltöltjük a tudást. Összegyűjtjük a vállalkozásod legfontosabb információit: szolgáltatások, árak, gyakori kérdések, és a naptárad elérhetőségét. Ezzel „betanítjuk” a személyre szabott virtuális recepciósodat.

2. LÉPÉS: AKTIVÁLÁS. Az ügyfél hív a weboldalról. A látogató a weboldaladon egy gombra kattintva azonnal, valós időben hanghívást indíthat a Virtuális Recepciós felé. Nincs szükség telepítésre, sem applikációra.

3. LÉPÉS: Automatizálás. Az AI kezeli a hívást és rögzíti az eredményt. Dőlj hátra! Az AI kezeli a hívásokat, válaszol a kérdésekre, beírja a naptáradba a lefoglalt időpontot, vagy felveszi a hibabejelentést, te pedig egy azonnali, tiszta összegzést kapsz minden beszélgetésről emailben. Ennyi. Tényleg.

Virtualis-Recepcios folyamatabra

Tökéletes megoldás, ha te…

  • Autószerelő vagy, és eleged van abból, hogy könyékig olajos vagy, és meg kell megszakítanod a munkát egy időpont-egyeztetés miatt.
  • Duguláselhárító vagy és le kell venned a kesztyűdet egy telefonhívás miatt.
  • Műkörmös, fodrász, vagy kozmetikus vállalkozó vagy, aki a vendégére fókuszálhat 100%-ban, miközben a háttérben már foglalják a jövő heti időpontokat.
  • Gázszerelő vagy vízszerelő vagy, akit a legbonyolultabb munka közben hívnak egy egyszerű kérdéssel.
  • Magánorvos vagy, akinek a rendelési idő szentségét nem zavarhatja meg a telefon.
  • Sofőr, autós futár vagy, aki vezetés közben nem tud telefonon időpontot, vagy címet felvenni.
  • Klíma- és fűtésszerelő vagy, aki egy bonyolult bekötés közben is fogadhatja a hibabejelentéseket anélkül, hogy le kellene másznia a létráról.
  • Kutyakozmetikus vagy, aki egyszerre tudja tartani a nyírógépet és a ficánkoló kutyát, mert a hívást az AI kezeli.
  • Jógaoktató vagy, aki óra közben is fogadhatja a bejelentkezéseket a következő tanfolyamára.
  • Masszőz vagy, aki nem tudja felvenni a telefont masszázs közben.
  • Magántanár vagy, aki teljes figyelmet fordít a tanítványára és óra közben kikapcsolja a telefonját

…vagy bármilyen kisvállalkozó vagy, aki egyedül viszed a céged és a telefont is neked kell felkapkodnod.

Ajánljuk azoknak a vállalkozónak, akik többet akarnak keresni és kevesebbet idegeskedni.

⬇️

Gyakran Ismételt Kérdések:

Mi van, ha az AI nem tud válaszolni egy kérdésre?
– A rendszer intelligensen felismeri, ha egy kérdés meghaladja a kompetenciáját. Ilyenkor udvariasan felveszi az ügyfél nevét, telefonszámát és a kérdését, majd azonnal továbbítja neked, hogy a megfelelő időben visszahívhasd.

Nem fogják furcsállni az ügyfelek, hogy egy „robottal” beszélnek?
– Az AI hangja természetes és barátságos. A legtöbb ügyfél értékelni fogja, hogy azonnal, várakozás nélkül kap választ a kérdésére, ahelyett, hogy egy foglalt jelzést vagy egy hangpostát hallana. A hatékonyság és a kényelem felülírja a kezdeti szkepticizmust.

Bonyolult a beállítása?
– A Virtuális Recepciós egy csúcstechnológia, és mint minden profi eszközt, ezt is szakember hangolja tökéletesre. A mi feladatunk, hogy a te vállalkozásod minden részletét megismerve a lehetőségekhez képest a legjobban felkészített rendszert adjuk át neked. Az átadást követően a visszajelzéseid alapján optimalizáljuk a rendszert.

Mi történik, ha az ügyfél tájszólással beszél, vagy nagy a háttérzaj?
A rendszer rendkívül fejlett zajszűrő technológiával rendelkezik. Ha a mesterséges intelligencia mégis bizonytalan a megértésben, udvariasan visszakérdez, vagy – a legrosszabb esetben – felveszi a hívó adatait és jelzi, hogy hamarosan visszahívod. A cél mindig az, hogy egyetlen ügyfél se vesszen el.

Összetett, több részből álló szakmai kérdéseket is meg tud válaszolni?
Elvileg meg tudja válaszolni. Ám a Virtuális Recepciós elsődleges feladata a recepciós és asszisztensi teendők ellátása: időpontfoglalás, árakról, nyitvatartásról való tájékoztatás, adatok felvétele. A mély szakmai kérdéseket, amik a te szakértelmedet igénylik, felismeri, és ilyenkor feljegyzi a kérdést az ügyfél elérhetőségével együtt, amit azonnal továbbít neked. Így te csak azokkal a hívásokkal foglalkozol, amikkel tényleg szükséges.

Hogyan tudja, hogy mikor vagyok szabad? Valós időben látja a naptáramat?
– Igen. A rendszert összekötjük a meglévő Google Calendar naptáraddal. Teljesen automatikusan, valós időben látja a szabad és foglalt időpontjaidat, és csak akkor ad ki új időpontot, amikor valóban elérhető vagy.

Más nyelveken is tud?
– Jelenleg a Virtuális Recepciós a magyar nyelvre van beállítva, de felismeri, ha valaki angolul szól hozzá és azonnal angolra vált.

Milyen információkat kell átadnom a beállításhoz?
A „kulcsrakész” beállítás során egy egyszerű listán megyünk végig veled. Szükségünk lesz a szolgáltatásaidra és azok áraira, a nyitvatartási idődre, a telephelyed címére, és azokra a tipikus kérdésekre, amiket gyakran feltesznek neked. Ebből az információcsomagból építjük fel a recepciósod „agyát”.

Hogyan kerül a hívás gomb a weboldalamra? Nekem kell programoznom?
– Szó sincs róla. A beállítás végén adunk egy rövid kódrészletet, amit neked vagy a weboldalad készítőjének csak be kell illesztenie az oldalba. Ez a legtöbb modern weboldal-rendszernél (pl. WordPress) percek alatt megvan, és természetesen segítünk benne, ha elakadnál.

Mi van, ha változnak az áraim vagy egy új szolgáltatást vezetek be?
A rendszer rugalmas. Egyszerűen csak küldesz nekünk egy e-mailt a változásokról, és mi azonnal frissítjük a Virtuális Recepciós tudásbázisát, külön díj nélkül.

Kiválaszthatom, hogy férfi vagy női hangja legyen az AI-nak?
Igen, a beállítás során lehetőséged van választani többféle természetes hangzású férfi és női hang közül, hogy a recepciósod hangja a legjobban illeszkedjen a vállalkozásod arculatához.

Nem fogják az ügyfeleim „robotosnak” vagy személytelennek tartani?
Az ügyfelek valójában egy dolgot szeretnének: gyors és hatékony megoldást a problémájukra. Egy professzionális, mindig elérhető és azonnal segítő AI sokkal jobb élményt nyújt, mint egy foglalt jelzés, egy soha vissza nem hívott hangposta, vagy egy kapkodó, rosszul hallható beszélgetés veled. A tapasztalat azt mutatja, hogy a hatékonyságot többre értékelik.

Hogyan kapom meg az információt egy hívás után?
Azonnal. Amint a beszélgetés véget ér, egy tiszta és érthető összefoglalót kapsz e-mailben és/vagy SMS-ben. Ez tartalmazza a hívó nevét, telefonszámát, a hívás okát, és ha történt időpontfoglalás, annak pontos részleteit is.

Van bármilyen rejtett költség a havi díjon felül? Beállítási díj?
– Nincs. Az árazásunk teljesen transzparens. Van egy installálási díj és egy fix havi díj, ami mindent tartalmaz: a beállítást, a havidíjban foglalt hívások számát, a frissítéseket és a támogatást is. Nincsenek apróbetűs részek.

Hogyan mondhatom le a szolgáltatást, ha már nincs rá szükségem?
– Nálunk nincs hűségidő. A szolgáltatást bármelyik hónap végén, mindenféle indoklás nélkül lemondhatod egy egyszerű e-mailben. Rugalmasak vagyunk, mert hiszünk benne, hogy az elégedettségeddel, nem pedig egy szerződéssel tartunk magunk mellett.

Kié az ügyfelek adata, amit az AI rögzít?
– Az adat 100%-ban a tiéd. Mi csupán adatfeldolgozók vagyunk, a te megbízásodból. Minden adatot a legszigorúbb adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezelünk, és soha, semmilyen körülmények között nem használjuk fel vagy adjuk át harmadik félnek.

A rendszer megfelel a GDPR előírásoknak?
– Természetesen. A teljes működésünk és adatkezelési gyakorlatunk teljes mértékben megfelel az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletének (GDPR)

⬇️

Hagyd a telefonálást ránk! Foglalkozz azzal, amihez a legjobban értesz, a pénz kereséshez!

A konkurenciád még csak most olvassa a cikkeket a mesterséges intelligenciáról. Te már használhatod is. Pár éven belül mindenki számára természetes lesz egy ilyen asszisztens. De a piacot azok nyerik meg, akik először lépnek. Ne maradj le!

Indítsuk be az én Virtuális Recepciósomat is!
Kérem az ingyenes konzultációt!

Ingyenes konzultáció kérése

Ne használj @freemail, @citromail, @vipmail @icloud, @me.com email címeket!